CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!

środa, 25 marca 2015

OBIETNICA!!!

Post z mojego drugiego bloga.. Nie było sensu pisać inaczej skoro to jest to co myślę!!

Cześć..   
Zapewne już wiecie..   
Zayn odszedł! :"(   
One Direction to już nie to samo, ale nie zostawimy Nialla, Hazzy, Louisa, ani Liama.. Dalej będziemy Directioners!!!
 https://www.facebook.com/onedirectionmusic/posts/869295683125227
To jest oficjalna strona 1D, napisane tu jest że Zayn odszedł, że jest im przykro, ale dalej będą przyjaciółmi.. Najważniejsze jest to że chłopaki będą nagrywać kolejny album, dalsze trasy.. To nie koniec One Direction, ale to już nie będzie to samo!! Chłopaki będą dalej przyjaźnić sie z Malikie, co jest oczywiste!! Oni są braćmi do końca życia!!

Ja przenigdy nie zapomne o Zaynie, to jest po prostu nie wykonalne.. !! Mam 20 lat i staram sie nie rozryczeć jak małe dziecko.. Obiecuje wam, że pomimo tego że Zayn odszedł JA dalej będę pisać imaginy z nim! To jest pewne, dalej będziemy publikować jego zdjęcia i jak jak było wcześniej. Tu sie nic nie zmieni!! Obiecuje to wam!!
Jest mi cholernie źle że do tego przyczyniły sie Directioner.. Zayn po prostu miał już dość plotek, oskarżeń i innych takich rzeczy. To wykańczało jego jak i jego związek z Perrie..

ZAYN NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNE!! ZAWSZE BĘDZIESZ DLA MNIE CZŁONKIEM ONE DIRECTION!! 



KOCHAMY WSZYSTKO CO TWOJE ZAYN!!!!



















ZAŁAMANA, ZROZPACZONA I SMUTNA NAAT!!

1 komentarz:

  1. Ja nie potrafie.. Nie poradze sobie bez niego.. Dlaczego.. Rycze, ciagle rycze.. Nie potrafie ich nazwac One Direction bez Zayn'a, teraz to Liam, Louis, Niall, Harry..

    OdpowiedzUsuń