CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!

wtorek, 2 czerwca 2015

68. The cold bitch has emotions..

Siemka!!
Wiem późno, ale dodam.. :*
Natalia, jak i Nathalie są bardzo zmęczone.. :/ Ale dają rade, bo muszą!!

Objaśnienie:
J: - Ja (Nathalie, potem Niall),
N: - Niall  (potem Nath).


Przypomnienie:
Midnight Memories - restauracja Nathalie.
_________________________

N: ..Chciałem ci ją oddać.. - podał mi pistolet, który mu dałam.
J: Zatrzymaj ją.. Naprawdę może ci sie przydać choćby broniąc sie przede mną.. - powiedziałam odkładając rozładowany karabin i spojrzałam na Nialla.
N: Jak ja nawet nie potrafię sie tym posługiwać.. - sprzeciwił sie i odłożył ją na stolik.
J: Nic trudnego.. Celujesz i pociągasz za spust.. - wzruszyłam ramionami, jakby to była najprostsza rzecz na świecie. Spojrzał na mnie takim wzrokiem że wiedziałam ze nie zrozumiał. - Patrz..
- wzięłam nastopną broń i podałam mu tamtą - Tu odbezpieczasz, celujesz i strzelasz.. - władowałam kolejnych kilka pocisków w tekturową postać przed nami. Blondy się tylko przyglądał, widziałam że nie chce mieć nic do czynienia z takim życiem, ale na to jest już za późno.. - No dalej.. - poganiałam go. Chłopak wycelował, z trudem odbezpieczył i strzelił zamykając przy tym oczy. - Będzie dobrze jak strzelisz z otwartymi oczami. - zaśmiałam się i poklepałam go po ramieniu. - Poćwicz, później przeładuj i znów poćwicz. - zostawiłam go tam, i nie wiem czy to jest dobry pomysł.

Raczej nic sobie nie zrobi.. Złość ze mnie uleciała, wzięłam jakieś jabłko i zamknęłam sie w biurze. Pogrążyłam sie w pracy, szpiegowaniu i myśleniu. Zastanawiam sie czy nie wystawić im Nialla, mogłoby to być pewnym rozwiązaniem.. Jeśli pozwoliłabym mu dobrowolnie pokazywać sie na mieście, Bill miałby większe szanse na zabicie go, ale jeśli przewidziałabym to i każdy inny jego ruch, mogłabym zabijać z większą pewnością jego ludzi. To jest całkiem dobry pomysł. Jutro pozwolę blondynowi na spotkanie sie z przyjaciółmi.. Zamknęłam system, wyszłam z biura i powędrowałam do swojej sypialni. Szybko wzięłam orzeźwiający prysznic i wróciłam do sypialni, Niall nie śpi ze mną, a ja za nim już niesamowicie tęsknie.. Leżałam tyłem do drzwi i wpatrywałam sie w ciemny krajobraz, jakiś czas później usłyszałam że drzwi sie otwierają. Mimowolnie sie uśmiechnęłam, czemu?!
N: Mogę? - spytał cicho, odwróciłam sie do niego, robiąc tym samym mu miejsce. Blondyn z cudownym uśmiechem położył sie koło mnie i od razu zagarnął mnie w swoje ramiona. - Wiesz że tęskniłem za tym? - usłyszałam przy uchu, przez moje ciało przeszły delikatne ciarki. To tak jak ja, Niall.. odpowiedziałam w swojej głowie. - A Ty? - zapytał nagle, podniosłam głowę i spojrzałam w jego oczy, nie mogę mu powiedzieć, że bardzo mocno tego pragnęłam.
J: Dobranoc.. - ułożyłam sie wygodnie w jego ramionach i odleciałam myśląc o tym wszystkim.

*Oczami Nialla*
To wszystko jest takie pojebane.. Widzę że Nathalie usilnie stara sie unikać takich odpowiedzi, takich sytuacji, ale ile można ukrywać swoje uczucia?! Podejrzewam, że dlatego sie kłócimy, jej zależy, ale nie pokazuje tego. A ja bym chciał z nią normalnie być, nie ukrywać tego wszystkiego w sobie, chce pokazać całemu światu że ją kocham..
    Obudziłem sie i jej już nie było, norma! Wykonałem wszystkie poranne czynności, wliczając w to śniadanie i powędrowałem do pokoju gier. Włączyłem sobie pierwszą lepszą i zniknąłem w wirtualnym świecie na cały dzień.
N: Niall?!! - usłyszałem jej głos. Automatycznie spojrzałem na zegarek, było już po 9pm.. Zasiedziałem sie i nawet nie odczuwałem głodu. W miarę szybko odnalazłem ją, nakładała kolacje na talerze.
J: Smacznego.. - uśmiechnąłem sie lekko gdy usiedliśmy. Dziewczyna tylko na mnie spojrzała. Czułem sie trochę dziwnie..
N: Masz coś w planach na jutro? - zapytała po czasie.
J: Niee. - teraz byłem zaskoczony - I powinnaś o tym najlepiej wiedzieć.. - powiedziałem ciszej
N: Tak, możesz jechać do przyjaciół. - jej głos był obojętny.
J: Co?! - mało co sie nie zakrztusiłem - Pozwalasz mi tak bez żadnego błagania?! - byłem szczęśliwy.
N: Okazuje sie że nawet zimna suka ma serce.. - wstała od stołu. Dość szybko to zrobiła i widziałem że zrobiło jej sie słabo, poderwałem sie z miejsca i podszedłem szybko do niej.
J: W porządku? - złapałem ja w pasie by nie upadła, brunetka złapała sie za głowę i skinęła nią że jest okay. Nie byłem przekonany, podałem jej szklankę z wodą. - Wypij.. - Nath wzięła ją i usiadła z powrotem na krześle. - Za dużo pracujesz.. - stwierdziłem.
N: Daj spokój.. - mruknęła - Zawsze tyle pracowałam. - chyba chciała mnie tym niezdarnym uśmiechem przekonać.
J: Może weź kilka dni wolnego. - zaproponowałem.
N: Nie mogę, w Midnight Memories jest sporo pracy, do tego Bruno chce zacząć u mnie śpiewać.. Musze przesłuchać jego kawałki.. - nie była zachwycona.
J: Wiesz.. Znam sie trochę na muzyce. - uśmiechnąłem sie szeroko - Może z tym Brunem, mógłbym ci pomóc?! - trzeba ją jakoś odciążyć.
N: Jeżeli chcesz.. - podniosła sie ostrożnie - Idę do biura po płytę. - oznajmiła gdy poszedłem kilka kroków za nią. Ledwo znikła za rogiem i usłyszałem jak coś spadło i rozbiło sie. Pobiegłem szybko w tym kierunku i...

...
______________________
Co sądzicie?! Ja jestem pewna co do jednego!! Podnoszę warunek!! :D
Liczę na spełnienie go, a jest nim 12 komów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie dużo większy!!!!!!!!!!!!!
CZYTASZ = KOMENTUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Naat

18 komentarzy:

  1. Cudowne jak zawsze ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ♥★♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super !!! ciekawe co się stało więc pisz szybko nexta bo chce wiedzieć !! :) <3 Jula

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny ....nastepny rozdział 69...#HeriCzuffa

    OdpowiedzUsuń
  5. *-* cudo! /Zosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny :3 następny 69 <3 liczę, że wreszcie dojdzie do czegoś więcej... *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Następny 69... ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE NIE W TAKIM M O M E N C I E ! BOŻE ILE SIĘ DZIEJE A TY W TAKIM MOMENCIE KOŃCZYSZ? TO POWINNO BYĆ KARALNE... WEŹ JA JUŻ CHCE NASTĘPNY ROZDZIAŁ NIE WYTRZYMAM TAK DŁUGO ;c NO NIC CZEKAM NA NEXTA ♥♥♥ P:S; CHYBA WIDZISZ I ZDAJESZ SB SPRAWE ŻE NASTĘPNY RODZIAŁ BD MIAŁ NUMER..... 69 ♥♥ TAK WIĘC WIESZ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na next *-*/ A

    OdpowiedzUsuń
  10. W ciągu 3 dni przeczytałam 68 rozdziałów ... genialne <3
    I kiedy kończysz imagin w takim miejscu .... jeju czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Jak zawsze WOW ;) Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  12. OMFG *.* następny 69... <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy nowy??? SUPER

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, jak zawsze... Popieram anonimka wyżej, kiedy nowy?

    OdpowiedzUsuń